- update!

Det har varit fruktansvärt tomt här nu och det är många som undrat var vi har tagit vägen.
Jag kan väl säga så här, flytten tog alla krafter. Men nu har vi nästan kommit till rätta och nu 
återstår bara renovering av vardagsrum sen kan vi kalla radhuset ett hem. 
 
Vi mår bra och klimpen växer så det knakar, på onsdag går vi in i v23 och våran
lilla vilde härjar dagligen. Det är det bästa på hela dagen, att känna klimpen, även
om h*n stör min nattsömn och jävlas tidigt på mornarna så kan jag ändå inte låta
bli att le lite för mig själv när sparkarna och slagen kommer. Jag längtar ihjäl mig
efter detta lilla knyte, vi längtar ihjäl oss! 
 
Det var en snabb liten update. Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga nu
när vi äntligen har fått internet i lyan!


Kommentarer
Morgan

Sååååå fin!!!

2012-10-10 @ 13:14:28
URL: http://morgans.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0