- Suck!

Jag försöker ofta uppdatera bloggen, oftast genom
appen, blogg.se. Men det funkar tamejfan aldrig! Och skulle
det nu mot förmodran någon gång funka så tar det ca 30 år för ett
litet inlägg. Jag förstår inte vad som är fel, och att ha med en bild
i inlägget är helt uteslutet för då går det inte alls.
Riktigt less.
 
Oftast så vill jag uppdatera när det väl händer saker och man har en liten
stund över, men jag har liksom aldrig tid att bara sätta mig ner vid datorn och göra
detta. Just nu sitter Emilio i soffan och pillar på TV dosan, så just nu är han lugn,
men jag gissar på att om 30 sek är han uttråkad och då kommer gnället igen,
japp, där kom det. Dags att underhålla! 
Ciao.
 


Kommentarer
M.

Byt till wordpress.com! Jag hade blogg.se från början jag med, kunde aldrig lägga upp bilder från mobilen och kommentarerna strulade. Wordpress är jätte smidigt och man kan lägga ut jätte många bilder på en gång :)

2013-07-31 @ 08:36:07
URL: http://mikaelaelgh.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0