- Tisdag!

.. Nästan lika tråkig som måndag. Mina dagar består inte av mycket. 
Äta, gå ut med hunden, pussa på katterna, ut med hunden igen, börja med 
maten tills hjärtat slutar, plocka lite, hångla i soffan och sedan sova. 
Jag är en uttråkad hemmafru. Så vad ska jag göra? Kan det inte bara bli
Januari så klimpen kan vara här, då lär jag väl ha fullt upp iaf! 
 
På fredag ska vi iaf till MVC, vi ska vägas och mätas. Jag hoppas klimpen
följer kurvan, magen är liten men växer iaf. Konstigt nog har jag dock bara gått ner i vikt
se jag blev gravid. Men klimpen var så stor som h*n skulle i både v11 och v17 så 
jag hoppas verkligen att h*n växer som h*n ska. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0