- Stockholm!

Igår var det dags för undersökningen på Tittut kliniken vilket slutade
i ett fiasko. Klimpen hade lagt sig med huvudet neråt och inåt. Trots flera försök till
att vända på honom/henne så gick det inte. Vi testade att ligga på flera olika sidor, 
jag fick stå och hoppa, äta godis och dricka läsk, vi fick tom låta ett annat par
gå före i hopp om att klimpen under den tiden skulle vilja vända på sig, men nej.
Puffa vi på magen så fick vi bara arga sparkar tillbaka. Klimpen var bestämd, 
vi skulle inte få se någonting. 
 
Jag var grymt besviken och arg på klimpen hela kvällen, men nu så här i efterhand 
har jag skit dåligt samvete för det. Det är ju inte hans/hennes fel. H*n tyckte bara att det var 
väldigt bekvämt att ligga där nere när mammorna sprang runt på stan, vilket jag kan förstå. 
Så idag längtar jag lite extra efter att få pussa och hålla om vårat lilla knyte och berätta att 
mamma inte alls är arg eller besviken. Men det är ett bra tag kvar tills jag kan göra det. 
Jag lovar att jag ska gottgöra dig tusen ggr om min lilla älskling!
 


Kommentarer
Rebecca

- det kommer gå bättre nästa gång älskling, nästa gång kommer vi få se våran lilla älskling (: <3

2012-10-25 @ 14:36:44
URL: http://partofmylifee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0