- Vilken härlig dag!

..MINST SAGT!
Har varit ute och gått nästan hela dagen i den underbara solen,
det känns på mina axlar. Var ner till hamnen och käkade lite glass, sen
satt vi där och bara myste.
-
Helgen närmar sig med stormsteg, det vankas bröllop och mys.
Snart är det även dags för ett test, bulle i ugnen eller inte?
Jag vet inte vad jag känner. Jag känner mig nog mest ledsen
faktiskt. Allt har strulat för oss hela tiden och det skulle inte förvåna
mig om det göra det nu heller. Å andra sidan så har jag haft så många symptom
som tyder på att jag faktiskt är gravid, men det kan lika gärna vara kroppen
som spelar mig ett spratt, jag längtar ju så otroligt mycket. Vi längtar.
Och vi människor kan ju också bli "sken dräktig", precis som hundar.
Blir det inget denna gång så är det bara en sak att göra.
Bryt ihop och kom igen!
Men jag hoppas...


Kommentarer
Caroline Westlund

Håller tummar och tår för att de är positivt! Är det inte det så som sagt på't igen!!! Vilken dag ska du göra testet? <3

2012-05-23 @ 12:38:09
Caroline

Jag hoppas så innerligt att ni får ett + på stickan!

2012-05-27 @ 22:44:56
URL: http://carolineprim.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0