- Stötta?

.. Jag tycker att folk på nått sätt borde vara glada för våran skulle, att det faktiskt
händer saker och att vi faktiskt är på gång, vi har ju ändå gjort ett försök nu och folk i våran
omgivning borde vara mer stöttande efter alla motgångar som vi har haft. Men nej, det är
dom inte, och jag förstår verkligen inte varför. Vad är det vi gör som är så fel?
Förtjänar inte vi att vara lyckliga bara för att vi fortfarande är unga?
Förtjänar inte vi ett barn när det är något som vi längtar efter varenda sekund?
-
Dom säger att man inte kan utesluta blodsband, men ibland önskar jag verkligen att man kunde det,
då hade man inte behövt må dåligt och känna sig nertryckt när man följer
sitt hjärta och försöker skapa den sista pusselbiten för total lycka..


Kommentarer
Rebecca

det är tur att vi har varandra älskling, aldrig släpper jag din hand <3

2012-05-12 @ 01:10:58
URL: http://partofmylifee.blogg.se/
Morgan

<3

2012-05-15 @ 15:48:18
URL: http://morgans.nu
Din stjärna

Ni är så himla värda det här, ni kommer bli fantastiska föräldrar den dagen det händer. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det snart kommer ett nytt litet liv till världen som är ert. Kom ihåg att blod är tjockare än vatten.. men Kärlek är tjockare än blod! <3

2012-05-27 @ 23:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0