- Klantarsel!

Min fästmö är ett jävla klantarsel! Jag sa åt henne två minuter innan hon
pep ut genom dörren att INTE ÅKA nerför backen, eftersom jag vet att det går fort
och jag veeeet att hon inte kan hantera brädan så som jag kan. 6 minuter efter ringer hon, en
halvtimme senare sitter vi i ambulansen på väg mot akuten där vi tillbringade 9 härliga
timmar. Kul! Nu är vi hemma, med ett trasigt knä och hon kan inte röra sig.
När ska hon börja lyssna på mig?
-
Det är mycket som händer nu och min positiva energi, eller ja all energi försvinner mer
och mer för varje dag som går pga min kära fästmö. Det är inte bra för mig, det
är inte bra för våran insemination det är 4 dagar kvar och jag är så
otroligt less, på allt.
När ska hon börja lyssna på mig?






Kommentarer
Anonym

i´m sorry honey :(

2012-05-04 @ 18:03:00
URL: http://partofmylifee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0