- Ingen ork!

Nu är det endast denna vecka och nästa vecka kvar på jobbet. Sen är det slut. Finito! 
Det är lite blandade känslor det där, men det kommer bli skönt att sluta. Jag känner hur
kroppen stretar emot varje dag. Att sitta på ett varmt lager med dålig luft, hoppa in och
ur trucken hela tiden är något klimpen inte gillar. Jag mår ständigt illa och är ständigt ap trött. 
Flytten närmar sig med stormsteg nu och om jag ska vara helt ärlig har jag nog inte riktigt förstått att om
mindre än en månad har vi flyttat till ett radhus, vårat radhus. Det är fruktansvärt mycket som måste
göras både på in och utsidan, men man får ta det i den takten man orkar helt enkelt. Fast om
jag känner mig rätt så kommer jag gå på allt direkt, jag hatar att bo i något som jag inte tycker är snyggt.
Man kan liksom inte komma till rätta då. Man vill ju ha upp tapeter, tavlor, hyllor etc för att man ska
kunna känna sig hemma. Känner man sig inte hemma mår man heller inte bra, inte jag iaf.
Men det löser sig, det blir bra.. 
 
Rebecca, du vet väl att jag älskar dig mest av allt? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

makingababy

Mamma, mamma, barn.

RSS 2.0